ОБЩИ УСЛОВИЯ
Моля прочетете внимателно тези Общи условия преди да използвате сайта. Ако използвате сайта ни, трябва да сте запознати и съгласни със следните общи условия, ако не се съгласявате с тях, моля не използвайте сайта.
Настоящите Общи условия уреждат взаимоотношенията между “БУДАС” ЕООД, ЕИК: 202776289, наричано по-долу “Interior House”, от една страна, и лицата, ползващи сайта и електронния магазин, находящи се на интернет адрес http://www.ihouse.bg , от друга страна.
Тези общи условия обвързват всички лица, които ползват сайта и/или извършват регистрация на интернет адрес : http://www.ihouse.bg. При използване на сайта http://www.ihouse.bg, лицата се задължават да спазват настоящите Общи условия, както и приложимото за предоставяните на Сайта стоки и услуги законодателство на Република България и Европейския съюз. С натискането на всеки един обект, линк или бутон, разположени на страниците на интернет адрес http://www.ihouse.bg, с изключение на линка, сочещ към тези общи условия, лицата, които ползват сайта се съгласяват и изцяло приемат и се задължават да спазват настоящите Общи условия.
„БУДАС“ ЕООД е дружество, регистрирано в Република България, със седалище и адрес на управление: гр. Пловдив, бул. „6-ти Септември“ 254; вписано в Агенция по вписванията с ЕИК 202776289. Interior House е търговската марка на Дружеството.
ДЕФИНИЦИИ:
„Общи условия” – означава настоящите Общи условия.
„Доставчик” / “Interior House”/– означава търговско дружество “БУДАС” ЕООД, вписано в Търговски регистър към Агенция по вписванията под ЕИК 202776289.
„Сайт”– означава интернет адрес http://www.ihouse.bg.
„Потребител”– означава лицата, ползващи и посещаващи Сайта и Електронния магазин.
„Потребителски профил” – означава отделна част в Сайта, съдържаща информация за Потребителя, предоставена от последния при регистрацията му на Сайта.
„Електронен магазин”– означава електронния магазин на Доставчика, който се намира на Сайта.
„Стока/и” – означава стоките предлагани от Доставчика чрез Електронния магазин.
„Поръчка”– означава поръчката на Потребителя за определени избрани от него Стоки, заедно с избрания начин за заплащане и получаване на Стоките.
„Цена на Стоката” – означава цената за бройка или за определено количество стока, посочена в български лева, с данък върху добавената стойност и всички допълнителни данъци и такси. В цената не се включват разходите за транспорт и доставка.
„Цена на Доставката” – означава разноските по транспорта и доставянето на Стоките до Потребителя, с включен данък върху добавената стойност.
„Цена на Поръчката” – означава общо Цената на Стоката с включени данък върху добавената стойност и всички допълнителни данъци и такси и Цената на Доставката.
„Работни дни” – означава всички дни, с изключение на дните на официалните празници, съботите и неделите.
I. ОНЛАЙН ЗАКУПУВАНЕ НА СТОКИ
1. Доставчикът предоставя възмездно Стоки от разстояние на Потребители чрез Сайта и Електронния магазин след изричното изявление от страна на Потребителя.
2. Срещу предоставените от Доставчика Стоки, Потребителят заплаща Цената на Поръчката съгласно условията и сроковете на Общите условия. Потребителят изрично декларира, че е запознат с обстоятелството, че всяка Поръчка в Електронния магазин и Сайта е свързана със задължение за плащане от негова страна.
3. Доставчикът запазва правото си на едностранна промяна в Стоките, предлагани на Сайта, техните параметри и характеристики. Доставчикът има право да променя информацията, публикувана на Сайта без предварително уведомление до Потребителя.
4. Общите условия могат да бъдат актуализирани и променяни по всяко време. Доставчикът ще уведомява потребителите за всяко изменение в Общите условия в седемдневен срок от настъпването на това обстоятелство на посочени от тях телефони, електронни пощи или адреси за кореспонденция.
II. РЕГИСТРАЦИЯ НА ПОТРЕБИТЕЛСКИ ПРОФИЛ
1. Сайтът и Електронният магазин могат да се разглеждат от посетители свободно, без регистрация или с регистрация (създаване на Потребителски профил).
2. Регистрацията се извършва чрез попълване на регистрационна форма в реално време от Потребителя. Полетата, които задължително следва да бъдат попълнени, са e-mail адрес и парола. Потребителят се съгласява и декларира, че ще предостави вярна, точна, актуална и пълна информация при попълване на регистрационната форма. При регистрацията Потребителят предоставя доброволно личните данни, изисквани от формата за регистрация. Interior House може по всяко време да променя обема на изискваните лични данни за регистрация на Сайта при спазване на изискванията на приложимото законодателство. В случай на промяна в някои от данните по регистрационната форма, Потребителят се задължава в срок до 3 /три/ дни от промяната да актуализира съответните данни в Потребителския профил. Доставчикът не носи каквато и да било отговорност, ако Потребителят не изпълни задължението си по предходното изречение.
3. В случай че Потребителят предостави невярна, неточна, неактуална или непълна информация, Доставчикът има право да:
– изиска от Потребителя да предостави вярна, точна, актуална, съответно пълна информация или
– закрие и/или изтрие съответната информация и/или да откаже на Потребителя по-нататъшен достъп до част или до всички свои услуги и/или да заличи изцяло регистрацията на Потребителя и/или да прекрати договора с него без да дължи предизвестие.
Доставчикът не носи отговорност за невярно и/или неточно изпълнена Поръчка, извършена във връзка с получената от Потребителя информация. Доставчикът не носи отговорност за недоставени поръчки или други неизпълнения, поради неверни, неточни, неактуални и/или непълни данни и повторно изпращане на Стоки се поема от Потребителя.
4. При регистрацията си в Сайта Потребителят посочва е-mail и парола за достъп до Потребителския профил. Потребителят носи пълна отговорност, относно опазването на своя e-mail и парола, както и за действия на трети лица със същите. Потребителят следва да приключва всяка сесия в Потребителския профил с изход от него, с оглед сигурност и опазване на данните. При съмнение за неправомерен или неоторизиран достъп, откраднати или изгубени e-mail и/или парола, Потребителят следва да уведоми Доставчика незабавно, с цел преустановяване достъпа до лична информация на Потребителя и избягване на неоторизирани действия с Потребителския профил.
5. След успешна регистрация Потребителят получава e-mail от Доставчика с потвърждение за извършената регистрация на Сайта.
6. Потребителският профил осигурява на Потребителя възможност по всяко време да преглежда и редактира данните, въведени при регистрацията, както и осигурява пълен достъп до всички негови Поръчки, възможност за отказ от информационни съобщения, брошури, бюлетин и др. подобни.
7. Потребителят отново изразява волята си за съгласие с Общите условия чрез отбелязване в полето „Приемам Общите условия” и последващо натискане на бутона за потвърждаване на регистрацията. С отбелязване с отметка в полето „Приемам Общите условия“ Потребителят извършва електронно изявление по смисъла на Закона за електронния документ и електронните удостоверителни услуги, с което декларира, че е запознат с Общите условия и ги приема изцяло. Със записването на изявлението по предходния член от Доставчика, електронното изявление придобива и качеството на електронен документ по смисъла на Закона за електронния документ и електронните удостоверителни услуги.
8. Потребителски профил може да бъде закрит по всяко едно време по искане на Потребителя.
III. СТОКИ И ПОРЪЧКИ
1. Извършването на Поръчки и сключването на договор/и за покупко-продажба от разстояние с Доставчика може да се извършва и без регистрация на Потребителски профил. Потребителят се съгласява и декларира, че ще предостави вярна, точна, актуална и пълна информация при попълване на данните за извършване на Поръчка без регистрация. Потребителят предоставя доброволно личните данни, изисквани от формата за извършване на Поръчка без регистрация. Interior House може по всяко време да променя обема на изискваните лични данни за извършване на Поръчка без регистрация при спазване на изискванията на приложимото законодателство. В случай че Потребителят предостави невярна, неточна, неактуална или непълна информация при извършване на Поръчка без регистрация, Доставчикът има право да:
– изиска от Потребителя да предостави вярна, точна, актуална, съответно пълна информация или
– закрие и/или изтрие съответната информация и/или откаже на Потребителя по-нататъшен достъп до част или до всички свои услуги.
Доставчикът не носи отговорност за невярно и/или неточно изпълнена Поръчка, извършена във връзка с получената от Потребителя информация при извършване на Поръчка без регистрация.
Доставчикът не носи отговорност за недоставени поръчки или други неизпълнения, поради неверни, неточни, неактуални и/или непълни данни и повторно изпращане на Стоки се поема от Потребителя.
2. Електронният магазин приема Поръчки 24 часа в денонощието, всеки ден. Потребителят има право да поръчва всички Стоки, посочени в Сайта. При извършване на Поръчка Потребителят има право да избере вида на Стоките и количеството им, начина на плащане и доставка, според предложените на Сайта възможности.
3. Към всяка Стока от Сайта е предоставена информация относно Цената на Стоката, основните характеристики на Стоката и допълнителна информация, целяща подпомагането на извършването на информиран избор от Потребителите при покупката. Доставчикът не носи отговорност за неточности в описанието на Стоката, които не се отнасят към основните характеристики на Стоката и не претендира за изчерпателност на предоставената информация.
Interior House си запазва правото да публикува имена, модели и друга информация за стоки на Английски език, когато:
а) Съществува опасност с преводът и да се изгуби ценна информация относно характеристиките на стоката;
б) Няма общоприета еднозначна терминология на Български език;
в) Самата стока е носител на информация на Английски език.
4. Всички, посочени на сайта цени, са в Български Лева с включен ДДС. В случай, че стоката има няколко модификации, на страницата й са посочени цените за всяка от модификациите. Доставчикът има право да променя цените, посочени в Сайта, по свое усмотрение, по всяко време и без да е длъжен да уведомява предварително Потребителите. Потребителят е длъжен да заплати цената, която е била посочена на Сайта по време на извършване на Поръчката, независимо дали е по-ниска или по-висока от актуализираната цена.
5. Доставчикът има право по всяко време и без предупреждение да прави промени в публикуваните стоки, цени и други характеристики на Стоките и Потребителите се считат информирани за посочените промени от датата на публикуването им. Информацията за част от публикуваните Стоки е възможно да не е актуализирана, но във всички случаи Потребителите ще бъдат уведомени, в случай на извършена Поръчка, преди доставката им, за неактуализирана информация на Сайта, свързана с поръчаните Стоки. Част от информацията публикувана в Сайта е възможно да се отнася до стоки, които не се предлагат и не са достъпни в момента, за което молим да ни извините предварително.
6. Всяка избрана Стока се слага във виртуална кошница на Потребителя. До потвърждаване на Поръчката Потребителят може да преглежда и променя поръчваните Стоки, количества, начин на плащане и другите данни, свързани с конкретната поръчка.
7. Поръчката се извършва, чрез спазване на следните основни технически стъпки:
– Преглед на предлаганите Стоки;
– Добавяне на Стока/и във виртуална кошница на Потребителя;
– Вход/Регистрация на нов потребител или избор на пазаруване без регистрация;
– Въвеждане на адреса за доставка;
– Потвърждение на начина на плащане;
– Финализиране на Поръчката;
8. При финализиране на Поръчката и потвърждаването й от Потребителя последният се задължава да заплати Цената на Поръчката и отново декларира, че е запознат с обстоятелството, че Поръчката е свързана със задължение за плащане от негова страна. След финализиране и потвърждаване на Поръчката от Потребителя системата на Електронния магазин изпраща автоматично информационен e-mail, който потвърждава получаването на Поръчката в системата на Доставчика.
9. До края на деня, в който Поръчката е направена Потребителят има право да я откаже като уведоми Доставчика за това на e-mail info@ihouse.bg Потребителят следва задължително да посочи номера на Поръчката, която отказва.
10. Потребителите разбират и се съгласяват, че е възможно дадени Стоки да не са налични в момента на извършване на Поръчката. В случай че Доставчикът няма възможност за изпълнение на Поръчката, поради това, че не разполага с налична Стока, Доставчикът уведомява Потребителя за изчерпването й на посочения от Потребителя телефон за връзка или чрез изпращане на съобщение до посочения от Потребителя адрес на електронна поща. Уведомяването се извършва в срок до десет Работни дни след датата, на която Доставчикът е получил Поръчката. В тези случаи Доставчикът възстановява на Потребителя в пълен размер сумите, които същият е заплатил на Доставчика за закупуване на Стоките (ако такива суми са били заплатени от Потребителя). При допуснати технически грешки в публикуваната информация на Сайта, в резултат на което поръчката не може да бъде изпълнена, доставчикът има правото да откаже изпълнението на поръчката и не дължи друго обезщетение на Потребителя, освен възстановяване на сумите, заплатени и/или депозирани от потребителя за отменената поръчка, ако има такива.
11. Ако в срок до 2 /два/ дни от получаване на Поръчка, Цената на Поръчката не е получена по банковата сметка на Доставчика , Поръчката се счита за автоматично отменена и Доставчикът не дължи изпълнение по нея, без да носи отговорност за това.
12. Доставчикът може да поиска допълнително потвърждение на Поръчката и/или информация, необходима за изпълнението й, включително по телефон или електронна поща. В случай че Потребителят откаже да предостави изискваното от Доставчика потвърждение и/или необходима информация, отказът автоматично води до отмяна на Поръчката с или без допълнително уведомление на Потребителя.
IV. ДОСТАВКА НА СТОКИТЕ
1. Стоките се доставят до посочен от Потребителя адрес на територията на Република България. Стоките се доставят на Потребителите на ръка срещу подпис. Когато поръчаните Стоки са с общо тегло над 20 кг., те се доставят само до входа на сградата, в която се намира адресът за доставка. В случай че Потребителят желае такива Поръчки (със Стоки с общо тегло над 20 кг.) да бъдат доставени до вратата на неговия апартамент, то следва да заплати допълнителна такса.
2. При невъзможност за доставка при първо посещение на посочения от Потребителя адрес, не по вина на Доставчика и/или куриера (в случай че няма никой на адреса и др. подобни), лицето извършващо доставката оставя известие, в което посочва телефон за връзка, на който Потребителят следва да се обади в срок до 2 /два/ Работни дни, за да бъде уточнен нов срок за извършване на доставката. Ако Потребителят не се обади в посочения срок или при невъзможност за доставка и при второ посещение, не по вина на Доставчика и/или куриера, договорът за продажба от разстояние автоматично се прекратява и Доставчикът се освобождава от задължението си да достави поръчаните Стоки. Разпоредбата по предходното изречение се отнася и за случаите, когато Потребител неоснователно откаже да приеме дадена доставка. В случай на такова прекратяване на договора за продажба от разстояние, Доставчикът НЕ възстановява на Потребителя заплатената сума.
3. Срокът за доставката на заявените с поръчка стоки зависят от наличността на артикула и адреса на доставка, като срокът може да бъде удължен при официалните празници и/или почивни дни със срока на неработните дни. Във всички случаи е възможно забавяне в посочените срокове за доставка, за което ще бъдете уведомени своевременно от наш сътрудник.
Сроковете за доставка на Стоките са, както следва:
За налична стока в България:
-За доставка до адрес в рамките на гр. Пловдив – до 5 /пет/ работни дни;
-За доставка до адрес в рамките на гр. София, гр. Варна и гр. Бургас – до 10 /десет/ работни дни;
-За доставка до други населени места – до 10 /десет/ работни дни;
За Стока, която не е налична в България:
-За доставка до адрес в рамките на гр. Пловдив – до 15 /петнадесет/ работни дни;
-За доставка до адрес в рамките на гр. София, гр. Варна и гр. Бургас – до 20 /двадесет/ работни дни;
-За доставка до други населени места – до 20 /двадесет/ работни дни;
*В случаите, когато стоката не е налична, срокът на доставка може да бъда удължен.Сроковете за доставка започват да текат от датата на получаване на Цената на Поръчката по банковата сметка на Доставчика.
4. Цената на Доставката се определя в зависимост от теглото на Поръчката и мястото на доставка. Конкретната стойност на доставката се определя при извършване на Поръчката и се уточнява допълнително с Доставчика. При поръчки над 10 000,00 лева, доставката е за сметка на Interior House.
5. Доставчикът не носи отговорност за забава в случай, че забавянето се дължи по вина на куриера/превозвача, извършващ доставката и/или поради независещи от Доставчика обстоятелства.
6. При извършване на доставката Стоките следва да бъдат прегледани внимателно от получателя. При констатиране при прегледа на явни недостатъци, липсата на някой от придружаващи Стоката аксесоари и/или на който и да е от изискваните от българското законодателство документи (напр. нарушена цялост на опаковката; външни деформации на Стоките – изкривявания, надрасквания, счупени или наранени елементи/части или други подобни; липсваща касова бележка/фактура; липсващ придружаващ Стоката аксесоар), Потребителят незабавно информира лицето извършващо доставката, за което се съставя протокол. В допълнение, Потребителят незабавно уведомява Доставчика на e-mail info@ihouse.bg. Ако Потребителят не направи това, Стоката се смята за одобрена и той губи правото по-късно да претендира, че Стоката му е доставена с явни недостатъци, липсата на някой от придружаващите Стоката аксесоари и/или на който и да е от изискваните от българското законодателство документи.
Рекламации на закупени чрез Електронния магазин стоки се извършват по правилата на Закона за защита на потребителите, като в допълнение Потребителят следва да уведоми Доставчика на e-mail info@ihouse.bg за всяка рекламация, прилагайки съответната фактура/касова бележка за закупените Стоки или посочвайки нейния номер и дата.
7. При предаване на доставената Стока Потребителят или трето лице, посочено от него, са длъжни да подпишат придружаващите Стоката документи. За трето лице се счита всяко лице, което не е титуляр на Поръчката, но приема Стоката при доставка на посочения от Потребителя адрес за доставка.
8. Куриерите/превозвачите, които извършват доставките на Стоки се избират по усмотрение на Доставчика и той по всяко време може да ги променя, без да е длъжен да информира предварително Потребителя, стига това да не рефлектира на начина и срока на доставка.
V. ОТКАЗ ОТ ДОГОВОР ОТ РАЗСТОЯНИЕ И ЗАКУПЕНА СТОКА
1. На основание чл. 50 от Закона за защита на потребителите /ЗЗП/, Потребител който има качеството на потребител по смисъла на ЗЗП има право да се откаже от договора за продажба от разстояние и да поиска връщане на поръчаните и закупени от него Стоки в срок от 14 (четиринадесет) дни от датата на получаване на Стоките от Потребителя или от трето лице, различно от превозвача и посочено от Потребителя, или когато Потребителят е поръчал много стоки с една поръчка, които се доставят отделно, считано от датата, на която Потребителят или трето лице, различно от превозвача и посочено от Потребителя, получи последната стока. Условията, при които връщането се извършва са:
– Потребителят предварително да уведоми Доставчика на e-mail: sales.budasinterior@gmail.com , че на основание чл. 50 от ЗЗП се отказва от договора за продажба от разстояние;
– Да не е нарушена целостта на опаковката, както и да не е нарушена целостта на поставените от Доставчика защитни стикери и други означения;
При неизпълнение на посочените условия Доставчикът запазва правото си да откаже да приеме върнатата Стока и съответно да не възстанови пълния размер на заплатените от Потребителя суми. Потребителят няма право на отказ по отношение на стоки и обстоятелства, попадащи в обхвата на чл. 57 от ЗЗП.
2. Всички транспортни и всякакви други разходи по връщането на Стоката са изцяло за сметка на Потребителя. До момента на обратното предаване на Стоката от страна на Потребителя на Доставчика, рискът от случайното й погиване или повреждане се носи изцяло от Потребителя. В случай че дадена Стока поради естеството си не може да бъде върната по обичаен начин по пощата, то Потребителят поема разходите за връщането на Стоката по друг начин и ги заплаща съобразно съответните тарифи, ценоразписи и т.н. на съответните куриерски или други компании, които е избрал да използва за връщането.
3. В случай че Потребител се възползва от правото си по чл. 50 от ЗЗП, при положение, че е изпълнил посочените по–горе условия, Доставчикът се задължава да му възстанови Цената на Поръчката (с изключение на допълнителни разходи, свързани с избран от Потребителя начин на доставка, различен от най-евтиния стандартен начин на доставка, предлаган от Доставчика) в законоустановения 14-дневен срок в съответствие с чл. 54, ал. 2 от ЗЗП. Доставчикът има право да отложи възстановяването на плащанията до получаване на Стоките обратно или докато не бъдат представени доказателства, че Стоките са изпратени обратно, в зависимост от това, кое от двете събития е настъпило по-рано.
4. Потребителят може да използва, но не е длъжен, формуляр за упражняване правото си по чл. 50 от ЗЗП за отказа от договора.
5. Потребителят следва да изпрати на Доставчика или да върне обратно Стоките, без неоправдано забавяне и във всички случаи не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която Потребителят е уведомил Доставчика за отказа си от договора от разстояние. Срокът се счита за спазен, ако Потребителят изпрати или предаде обратно Стоките на Доставчика преди изтичането на 14-дневния срок.
VI. УСЛОВИЯ ЗА ПЛАЩАНЕ
Цената на Поръчката може да бъде заплатена по банков път:
– По банков път на посочена от Доставчика банкова сметка, преди получаване на поръчаната Стока – Потребителя следва да изпрати копие от платежното нареждане/вносната бележка на e-mail: info@ihouse.bg, а ако не може, следва да изпрати следната информация на посочения e-mail: датата на плащането; банката; номер на платежното нареждане/вносната бележка; номер на поръчката и три имена. В съобщението си по предходното изречение Потребителят може по свое желание да посочи и телефонен номер, на който да бъде осъществен контакт с него в случай че бъдат констатирани грешки/проблеми във връзка с плащането на Цената на Поръчката. Предоставянето на такъв телефонен номер от Потребителя би могло да улесни комуникацията в случаите на констатирани грешки/проблеми по предходното изречение, съответно това би могло да окаже влияние за по-бързото доставяне на поръчаната Стока в случаите на констатирани такива грешки/проблеми.
Плащане с дебитна/ кредитна карта посредством V-pos.
1. Видове карти, които се приемат: дебитни, кредитни и бизнес карти Visa и Mastercard.
2. Транзакциите се осъществяват посредством програмите за сигурност MasterCard Identity check и VISA Secure.
3. От гледна точка на сигурност, максималната сума за плащане с карта е 25 000 лв.
4. Не съхраняваме данни за банковите карти, използвани за
плащане чрез сайта.
5. При необходимост от връщане на сума, платена с банкова карта, сумата се възстановява по картата, с която е извършено плащането.
VII. ЛИЧНИ ДАННИ
1. С приемането на Общите условия Потребителите се съгласяват, че Доставчикът и неговите служители, в зависимост от своите задължения, имат достъп до част или цялата информация попълнена/подадена при регистрацията на Потребителския профил и/или поръчването на Стоки.
2. Доставчикът е регистриран администратор на лични данни съгласно българското законодателство и осигурява защитата им съгласно Закона за защита на личните данни и свързаните с него подзаконови нормативни актове. С приемането на Общите условия Потребителите се съгласяват, че Доставчикът може да обработва предоставените лични данни, за следните цели: техническо управление на Сайта и Електронния магазин и техните бази данни; установяване на контакт с Потребителите; управление на Поръчките, доставяне на Стоки и всякакви други дейности, свързани с изпълнението на задълженията на Доставчика и Потребителите; измерване на ефективността на услугите на Доставчика; рекламни кампании, маркетингови и пазарни проучвания, ценова политика; изпращане на рекламни предложения и материали, информация за продукти на Доставчика и друга подобна информация по поща, телефон и/или e-mail; директен маркетинг; всякакви други търговски съобщения. С приемането на Общите условия се съгласявате, че във връзка с обработването на личните ви данни за посочените цели, Доставчикът може да предоставя тези данни и на трети лица, с които Interior House си сътрудничи, работи или има други отношения във връзка с дейността си (в т.ч. куриерски, превозни и спедиторски компании във връзка с доставянето на Стоките).
3. На основание чл. 34а от Закона за защита на личните данни Потребителите могат да възразят срещу използването на личните данни, разкриването им на трети лица и използването им от тяхно име за посочените цели. Имате право да възразите срещу обработването на личните ви данни за целите на директния маркетинг, като изпратите писмено съобщение до Доставчика на контактите посочени в края на Общите условия. На същите места може да се свържете с нас в случай на неоторизирано попълване на ваши лични данни от трети лица, както и за други възможни проблеми.
4. По всяко време може да се откажете от получаване на информация за продукти, кампании, промоции др. на Доставчика, както и от получаване на други рекламни и информационни материали и оферти като изпратите съобщение за това на e-mail: info@ihouse.bg.
5. С приемането на Общите условия Потребителите изрично дават съгласието си Доставчикът да им изпраща на предоставените адрес, e-mail и телефон за контакт, посочените в т. 2 от настоящия Раздел V търговски съобщения, информация, материали и т.н. Настоящото се счита и за дадено предварително съгласие по смисъла на чл. 6, ал. 4 от Закона за електронната търговия и чл. 49 от Закона за защита на потребителите.
VIII. ДРУГИ РАЗПОРЕДБИ
1.Авторски права и ограничения, свързани с тях
Interior House предоставя правото на Потребителите да използват всички услуги, които са посочени в Сайта само за лични нужди с нестопанска цел и при условие, че не се нарушават авторските права на Interior House или на трети лица свързани пряко или косвено с материалите на Сайта. Забранява се изрично материалите, публикувани на този Сайт да бъдат копирани, публично разпространявани или раздавани с каквато и да било цел от Потребителите. Употребата на публикуваните в този интернет Сайт материали в други сайтове е забранена и нарушителите подлежат на санкции съгласно разпоредбите, посочени в Закона за защита на авторското право и сродните му права.
Interior House си запазва правото да преотстъпва правата за публикуване на материали и друга информация, публикувана на Сайта, на трети лица при допълнително сключен договор в писмена форма, уреждащ правоотношенията, между Interior House и лицето публикуващо информацията.
При закупуване на стока, представляваща обект на авторски и/или патентни права Interior House не предоставя никакви допълнителни права за ползване и разпространение, освен изрично упоменатите права и/или лицензии от производителя/дистрибутора на стоката.
Всички предоставени от Interior House стоки и услуги, които се ползват със защита съгласно Закона за защита на авторското право и сродните му права , се предоставят на Потребителите в оригиналният си вид, опаковка и носител без каквото и да било въздействие от страна на Interior House и съгласно лицензите и правата за разпространение, предоставени от производителите и/или дистрибуторите им за Република България.
Предоставените препратки на Сайта на Interior House към сайтове, собственост на трети лица, са публикувани единствено и само за Удобство на потребителите. При употреба на такава препратка потребителите не използват услуга, предоставена от Interior House и по отношение на използването на препратката извън Сайта на Interior House настоящите Общи условия не се прилагат.
2. Interior House има право да променя едностранно всички условия за доставка на предоставяните стоки и каквато и да било друга информация, публикувана на Сайта без предварително уведомление до Потребителя.
3. Interior House си запазва правото да изпраща на Потребителя съобщения, свързани с нови продукти и услуги, с промоции и/или с промени в условията и начините за доставка на предоставяните стоки и каквато и да било друга информация, публикувана на Сайта
4. В случай на възникнали спорове от или във връзка с Общи условия страните се задължават да положат усилия за разрешаването им в дух на разбирателство и взаимни компромиси. В случай че страните не успеят да се постигнат споразумение, спорът между тях се решава окончателно от компетентния български съд. За всички неуредени в настоящите Общи условия въпроси се прилагат разпоредбите на българското материално право.
5. Доставчикът полага максимални усилия да поддържа информацията в Сайта и Електронния магазин винаги вярна и актуална, но не претендира за нейната изчерпателност и достоверност.
6. Доставчикът не поема отговорност за неизпълнение на задълженията си по този договор при настъпване на обстоятелства, които Доставчикът не е предвидил и не е бил длъжен да предвиди, включително, но не само случаи на непреодолима сила, случайни събития, проблеми в глобалната мрежа на Интернет и в предоставянето на услуги извън контрола на Доставчика.
7. Доставчикът не гарантира непрекъсваемия, навременния и свободния от грешки достъп до Сайта и Електронния магазин, доколкото това е извън контрола и възможностите на Доставчика.
8. Доставчикът не носи отговорност за вреди, причинени върху телекомуникационните съоръжения, софтуера и хардуера, или за загуба на данни, произтекли от материали или ресурси, използвани по какъвто и да било начин посредством Сайта.
9. Съгласно чл. 105 и следващите от ЗЗП Стоките имат законова гаранция за съответствието им с договора за продажба, която се изразява в обстоятелството, че Доставчикът (при останалите условия и срокове на ЗЗП) отговаря за всяка липса на съответствие на Стоките с договора за продажба, която съществува при доставянето на Стоките и се прояви до две години след доставянето им, дори и да не е знаел за несъответствието.
10. Съгласно Директива 2013/11/ЕС, имате възможност за разрешаване на потребителски спорове с процедура „Алтернативно решаване на спорове“ на територията на Европейски съюз. При възникване на спор относно покупка направена онлайн, може да използвате уебсайта https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show за извънсъдебно уреждане на спора.
X. ИНФОРМАЦИЯ ЗА ДОСТАВЧИКА И КОНТАКТИ
1. Търговско наименование (фирма): БУДАС ЕООД;
2. Единен идентификационен код: 202776289;
3. Седалище и адрес на управление: гр. Пловдив, бул. „6-ти Септември“ 254;
4. ДДС №: BG202776289;
5. Телефона за контакти: 0884 288 018
6. Електронна поща: info@ihouse.bg
7. Уебсайт: http://www.ihouse.bg;
8. Търговска марка: Interior House, с адрес: България, 4000 Пловдив, бул. Кукленско шосе 35
Посоченият адрес на Доставчика се счита и за адрес, на който Потребителят може да изпраща евентуални жалби по смисъла на чл. 47, т. 4 от Закона за защита на потребителите.
Общите условия са последно актуализирани на 11.11.2019 г.i